poniedziałek, 29 lipca 2013

ZUPA PIECZARKOWA

Jak już wcześniej pewnie wspominałam u mnie w domu oprócz mnie i męża nikt grzybów nie jada, więc nie korzystam z nich często. Czasami jednak mam na nie straszną ochotę. Dlatego ugotowałam mały garnek zupy pieczarkowej.



Składniki

-        Porcja rosołowa ( 2 – 3 skrzydełka)
-        2 marchewki
-        Pietruszka
-        Seler
-        Por
-        Cebula
-        30 dag pieczarek
-        Masło
-        Jogurt
-        Koperek
-        Sól
-        Pieprz
-        Ziele angielskie
-        Liść laurowy

Na porcji rosołowej ugotowałam wywar z warzyw ( marchewkę, pietruszkę, selera starłam na tarce o dużych oczkach), dodałam liść laurowy i ziele angielskie. W tym czasie na maśle podsmażam na zloty cebulkę, dodaję obrane i pokrojone pieczarki. Gdy pieczarki będę gotowe całość dokładam do wywaru. Gotuję jeszcze przez 10 – 15 minut.
Zupę podałam z makaronem (zacierka) - OCZYWIŚCIE dla cukrzyków zacierka nie wskazana, ale tak jednorazowo nie wielka ilość, może nie zaszkodzi. Zupkę posypałam koperkiem. Sobie nie zaprawiłam niczym, a mężowi jogurtem naturalnym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz